gyere, gyere

 2011.08.20. 03:02

mi a faszért van neked ilyen punk hajad, ha közben meg azt várod, hogy a pasi otthon üljön veled? erre nem azok jönnek - mondta nekem drága M, miközben ott tartottunk, hogy klisékkel (1 deci pálinka) ünnepeltük hogy az élet nem hagy hidegen és még mindig nem vagyunk világsztárok.

Ha két napja iszom az már alkoholizmus? jó, én sose iszom, úgyhogy nálam igen. Miután szépre és szabadra ittam magam, és ismeretlenekkel barátkoztunk, mondjuk én a pultos fiúval is szerettem volna, csak két dolog zavart ebben, az egyik, hogy még sose mondtam neki annál többet, hogy egy almalé és egy meggy pálinka lesz köszi, illetve hogy annnyira fiatal, hogy én nem adnék neki alkoholt személyi nélkül. Nem is értem hogy kerül a pultnak abba a végébe, tök komolyan. Szóval, ezután már nem volt olyan szánalmasan szomorú a ZÉLET és örültem, hogy a barátaim meg a kölcsön macska otthon, legalább akarnak velem lenni. Mert nekem még a macska is csak kölcsön van. Napköziben, egy hétig nálam. De sokkal könnyebb vele bánni mint mondjuk a fiúkkal, a macskát legalább értem mit akar.

Bevallom csak divatgeci vagyok, viszont tényleg menthetetlenül hülye. Olyan mint amikor jön Márió a vízvezetékszerelő a first level-en és állandóan meglépi ugyanazokat a faszságokat, és mindig beleesik a szakadékba, sose tanulja meg és sose jut tovább. Na. Viszont legalább éreztem, hogy nem csak egy van az egész kibaszott világon abból, amiről már majdnem elhiszem hogy jó lehetne, de még így is kiderülhetett volna róla fél év után, hogy esetleg ennek épp az ellenkezője igaz.

A pók nem szerencsét hoz? mi a faszt keres akkor rajtam....?? Mondtam M-nek válaszképpen.

 

Különben az életnek csak annyira van szar humora, hogy T három hónap után, épp akkor bír felhívni telefonon, hogy gyere kajálni az oktogonra, amikor én pont nem vele akarok lenni de egyáltalán, viszont úgyis csúnyán le vagyok pattintva. És van e annál viccesebb mint amikor az ex-exszerető vigasztal az exszerető miatt....Egyszerűen csodálatos, de nem?! 

A bejegyzés trackback címe:

https://spanodcsaja.blog.hu/api/trackback/id/tr503166124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spenci 2011.08.20. 10:44:03

Hol vagytok kommentelők, mert a fenti írásnak csak ti adhattok értelmet?!

Metál -e a bimetál? 2011.08.20. 11:46:06

nem olvastam de szerintem szar.

buborka70 2011.08.20. 13:11:09

én meg olvastam és kurva jó

dildozer · http://www.youtube.com/watch?v=AwIY4PRIp4s 2011.08.20. 13:58:43

hát, ez kurva meredek (a korábbi posztokkal együtt különösen), de szórakoztató. :)

körömpörkölt 2011.08.20. 14:26:36

Én elolvastam és a macska jó benne. A szerző valószínűleg depizik a szerelmi bánat miatt. Ilyenkor összefüggéseket lát. Ital, macska jó orvosság. Telefont ki kell kapcsolni vagy nem felvenni ha exek hívnak. Jobbulást

ergerberger 2011.08.20. 16:32:20

Kúrnám mindet!
Főleg a macskát!
süti beállítások módosítása