Smiling Perspective

 2013.02.28. 10:06


doll.jpgnincs olyan sok issue most, hogy kiiratkoztam a drámakirálynő tagozatról és átmentem hamupipőbe, csak válogatom otthon a lencsét ügyesen...

Semmi toyboy story, a régieket is letagadom, ugyan már az csak science fiction, ilyenek a valóvilágban egyáltalán nincsenek is...  Szóval szépen nő a párkapcsolati háj a derekamon. És a szadomazo konditeremben már többször eszembe jutott, hogy első randin legközelebb így nyitok: Figyelj, hájas a hasam és most szeretném leszögezni hogy az is marad, a kedvedért se fogom GI Jane-re kigyurni magam. Te is inkább okos legyél. Aztán adok neki 10 perc fórt hogy elmenekülhessen.

Bridget J. nyugdíjba ment és lehet gasztronómia blogot fog írni… Szürreális muffint úgy kell sütni, hogy nem olvasod el a dobozt rendesen és szemre teszed hozzá a tejet. Na akkor olyan lesz a végén, hogy Dali órája mellé simán ki lehetne állítani mint remekművet. Igaz hogy először arra gondoltam, hogy az egészet elrejtem szépen a szekrényben mielőtt valaki meglátja, de aztán úgy döntöttem, hogy itt igazából az történt, hogy én annyira szeretem a művészeteket hogy direkt szürreális muffint sütöttem.

Különben meg a fűszerek miatt van minden. Amikor az ő bazsalikomja beköltözött az enyém mellé a dobozba, egyből tudtam hogy na most már aztán innen nincs vissza. Komolyan nem értem, hogy amikor az emberek elválnak, akkor szétosztják a fűszeresdobozt is?! olyan mégse lehet, hogy akkor ez a te feketeborsod, az meg az én majorannám. A fűszereinket nem lehet szétválasztani egymástól többet. Kész. A pirospaprikán dőlnek el a dolgok. 

Amúgy nagyon hasznosak a fiúkkal létesített interperszonális kapcsolatok. A lakótársam miatt pld kikupálódtam NFL-ből. Az amerikai foci az olyan, hogy a szúnyogfiúk sokat és gyorsan szaladgálnak, a macifiúk meg lökdösődnek. A gól meg szerintem tádé, mert a TD-nek egyáltalán semmi értelme nincsen. És olyan jófej, hogy vett nekem meccsre jegyet. Én meg mivel hálátlan köcsög vagyok, azt találtam mondani, hogy inkább valódi kulturális élményre vettél volna...Ez mondjuk nem volt szép tőlem.  

A bejegyzés trackback címe:

https://spanodcsaja.blog.hu/api/trackback/id/tr475017443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oliva76 2013.02.28. 11:53:02

Szia!

Nem szeretném a gasztro blogot, azt szeretném, ami eddig volt...
Nekem nagyon jól esett, hogy nem csak én kerülök pont ilyen idióta helyzetekbe pasikkal, hanem más is :-), és hogy mennyire hasonlóakat gondolsz közben...
Idézgetni szoktalak, a fenébe is, úgyhogy tessék tovább írogatni, biztos történik azért ez-az veled.
Egyébként sok boldogságot a mostani pasihoz!
Ez is azt bizonyítja, hogy van remény! Éljen!
süti beállítások módosítása