im81.jpghello skizo, mondtam a tükörnek és arra gondoltam, hogy számon kérem, hogy konkrétan mikor is esett le a póráz a sárkányról?! Van az a helyzet, amikor az alien nem fér a bőrömbe. A tigris évében születtem, mégis a hetedhétfejű sárkány bújik elő időnként, a jófej kiscica meg csak kussol a sarokban, a hülye gombolyaggal, és úgy tesz, mintha itt se lenne. Néha a rossz válaszoktól, kizárólag a felizgatott vécékefe farkú, prüszkölő, pszicho killer kitkat elérhető (minden munkatársunk foglalt, kérem tartsa a vonalat) és nem lehet meggyőzni, hogy by the way, annyira azért nincs igaza tudomtudom. Mindenkinek van valami dolga az életünkben. Van akinek az, hogy kurva nagy dezsavüket éljünk át. Néha az élet ismétli önmagát. Biztos kellett volna tanulnom valamit már a 4 évvel ezelőtti szilveszterből is, úgyhogy most azt tanultam meg, hogy nem nagyon sikerült. Ez egy olyan társasjáték, amit ketten lehet a legjobban elrontani. Főleg ha az én táblámon kizárólag az én szabályaim érnek. Nyitott vagyok, mint egy ékszerteknős. Nem hiszem, hogy árulnak a Haas & Czjzek-nél olyan ráktörőt, ami elég jó lesz ide. Meg nem hiszem, hogy van olyan férfi ismerősöm aki vágja mi az. Ha régen a dundus willendorfi vénusz volt a menő, most meg a katemoss, akkor lehet, hogy eljön még az idő, hogy a hülyeséggel is célt lehet majd érni? Addig is parkol a pálya. Az epekedés valami után jobb, mint a birtoklás. És van olyan, hogy nincs jó döntés.


 Eddig ebből az évemből az látszik biztosan, hogy az alvállalkozók komoly útépítő munkát végeznek…Pár kresz táblát már kiraktak az út szélére és új jeleket festenek fel nap mint nap. Van amit kinőttem és felnőttesebb játszótér kell, van ami magától összeomlott körülöttem és nem akarok a romtakarításban részt venni, mert nem hiszem hogy lenne értelme. És van ahol a légvár egyedül nem újraépíthető, mivel a site még under construction és együttműködésre alkalmatlan, azt se tudja hogy milyen bolygón van és az ufókkal amúgyis töknehéz. Mondjuk, azért az jó lenne, ha a véletlen kedvesen nyakon vágna amikor az új ajtók nyílnak, mert tőlem kitelik hogy pont akkor, épp háttal állok bénán.


Fotoshopolt lelkem a blog, please be patient.

 


 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://spanodcsaja.blog.hu/api/trackback/id/tr353525294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása