whatever

 2012.03.01. 00:08

Remekül elvoltam hetekig, erre tessék, a szemét kis kémia már megint keresztül osont a kordonon, teljességgel figyelmen kívül hagyva, hogy én mit szeretnék. Értem én, hogy zavarbaejtős, lábremegős, visítós, meg minden, de az volt megbeszélve magammal, hogy most egy darabig minden bűbáj ellen védőoltást kaptam. Bár szeretném, de mégse lehet megkérdezni szemtől szembe, hogy ne haragudj, köztünk kémia van, vagy csak én akarok veled ennyire lefeküdni? Tudtad hogy valaki szexista szavakat írt a homlokodra neonbetűkkel? És jó lenne, ha ezt a sok tesztoszteront meg a jóképedet máshol sétáltatnád, mert tönkreteszed az egész hétvégémet. Köszi. Egy kedves barátom azt mondta, nézzem meg a Shame című filmet. Áhh minek, szerintem én tudom miről szól. Sajnos szarul adom elő a kicsit futok még, hogy elkaphass figurát, leginkább amint rájövök, hogy mi a szitu, meg is mondom direct speechben az áldozatnak. És azt várom, hogy örüljön. Ahelyett, hogy a hímzett zsepimet dobálnám a királyfi előtt, leginkább a Helló,te ki vagy szlogennel dolgozom. Na ettől a legtöbb esetben, úgy menekül el szegény, hogy lyukat vág a falon át, mint a tom&jerry. De gyakran még ők jönnek zavarba attól, hogy én nem vagyok normális. Nagyon szórakoztató. A köröket unom. Hogy mi lesz azt úgysem mi döntjük el. Max abba van beleszólásunk, hogy adunk e esélyt a másiknak, hogy elmesélje a történetet, amiért az utunkba sodorta a szél. Aztán pedig elengedjük, ha lejárt az idő. Nem tehetünk mást. Úgyhogy jó lenne, ha elmondanád minek jöttél és mit fogok tanulni tőled.
 

Egyszer csak megjelent ZS, aki teljesen tévesen hiszi magáról, hogy sikere van a csajoknál, és közölte hogy úristen mindig ilyen nők között szeretne ülni. Mi meg mondtuk neki, hogy jól vigyázz mit kívánsz bébimackó! Itt ugyanis óriási egók vannak és akkora az önérzetünk, hogy attól van itt ilyen meleg. Amúgy meg csodálatos party volt. Egy józan elme naná közölte velem, hogy 104 ember felköszöntötte szülinapján a facen, csak ketten nem, és én vagyok az egyik. És mit tudok elmondani a barátságunkról ennek tükrében. Azt hogy gratulálok, hogy megszámoltad. Meg azt is, hogy ennek semmi köze a valódi barátsághoz. Mi van itt, hogy mindenki a barátság hívószóval nyomul és mindenki meg van húzatva, csak én vagyok helikopter.  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://spanodcsaja.blog.hu/api/trackback/id/tr634210922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

furafazon 2012.03.02. 10:58:27

Abban igazad van, hogy a barátságnak nem a születésnapi jókívánság a fokmérője.
Viszont az igen, hogy odafigyelsz-e a másikra, és tiszteletben tartod-e azt, hogy számára mi érték, mi fontos.
És ha a barátomnak számít az, hogy felköszöntöm-e a születésnapjára, akkor felköszöntöm akkor is, ha ez a felköszöntősdi számomra másodlagos.
És ha mégis megfeledkezem róla, akkor meghúzom magam, ha ezt szóvá teszi, és nem a blogposztot írok...

bionda · http://spanodcsaja.blog.hu/ 2012.03.02. 11:53:42

ha itt is folytatni szeretnéd tőlem nyugodtan. Ezt itt az én blogom. Azt írok le amit úgy gondolok. Jogodban áll megsértődni.
Minden számonkérés röhejes.Ezt tartom.
Nem fogod tudni erőszakkal elérni, hogy szeressenek vagy jófejek legyenek veled ha maguktól nem azok.
Az embereknek van pár barátja meg vagy negyven haverja. Ez van. Nem értem minek csinálod, de csak hajrá. Előre nem visz.

furafazon 2012.03.02. 19:27:05

Kedves Bionda!
A kommentedből úgy tűnik, hogy engem azzal a bizonyos "józan elmével" azonosítasz.
Tévedsz, én nem ő vagyok. Csupán egy egyszerű olvasó, aki néha idetéved. És igazad van, azt írsz le a saját blogodban, amit akarsz, én pedig vettem magamnak a bátorságot, és egy kommentben leírtam a véleményem. Amit persze ugyancsak jogodban áll kimoderálni.

Fabulo 2012.03.03. 01:31:44

Minek van köze a barátsághoz akkor vajon?
süti beállítások módosítása