family girl

 2014.10.29. 22:59

Ez a poszt kb egy éve irodott...

Egy nap felébredtem es hirtelen 10 évet öregedtem, annyi éves lettem mint a papirjaimban. Elvesztettem érdeklődésemet dolgok és emberek iránt, más programok után vágytam, decens felnőttes életre.  A hülyeségtoleranciam nagyon alacsony lett hirtelen.

A buszon a mellettem ülő nő ránéz a cuccaimra, észreveszi hogy mind a kettőnknél mosópor öblitő, asszonysors mondja.... Hát igen. amikor kicsi voltam es naiv akkor azt hittem hogy a szerelem egyenlő a kéz a kézben szaladgálunk a réten miközben ábrandosan nézünk... Arról nem volt szó hogy vasalni is kell. Még nem jöttem rá miért a házasság a nők álma. Gabor Zsazsa nyilván nem mosott főzött takaritott, úgy könnyü kilencszer férjhez menni. Ezen gyakran elgondolkozom hogy mindenki erre vágyik, sőt allitólag ez jó. Szerintem meg az a jó ha van személyzet meg szakács, meg a rokonaim között egy fogorvos, nőgyógyász,esetleg egy plasztikai sebész. Szóval komolyra forditva a szót megállapodhatunk abban hogy ha nem születtünk királylánynak akkor igazából megszivtuk.

 

housewife.jpg

 


A tv-ben mindig úgy van hogy az a kiscipő oda van készítve az asztalra reggel, hogy amikor apu felébred megkapja az üzenetet. Aztan sírás, apu felkapja anyut megpörgeti összepuszilgatja stbstb. Nos a hatodik kerületben meg úgy van, hogy két szerencsétlen áll a fürdőszobaban és nézegeti a tesztet. Te, szerinted ez hány vonal? én nem tudom,ez két vonal ez? sztem még várjunk egy hetet. jó....

A terhesseg felvet moralis kerdeseket.Most hogy épp csak elkezdte ketté osztani a kis sejtecskéit most küldjem rá a hajfestéket vénásan?

Gyönyörü nagy melleim lettek, kar hogy a hasam miatt senki sem veszi öket észre.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://spanodcsaja.blog.hu/api/trackback/id/tr435465165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása