egyszer nagyon hasonlítottam egy másik lányra. Nem volt olyan régen mint amennyire nem emlékszem. Az agyam továbblépett, reset. Amikor a szív is nyitott egy tabula rasa-t. Volt közös csíkos macska, kanapé, nyaralás, lánykérés, évek. Főztem, sütöttem süteményt. Senki el nem hinné rólam, aki ma ismer. A kollégái hazahozták és betámasztották a sarokba mert annyira kész volt, hogy nem tudott járni. Csak röhögtem, levettem a cuccait és begörgettem az ágyba. Ájlavjura itta magát, amikor. Volt terv egyszermajd gyerekre. Szexista volt mint én. Nem mentem hozzá. Jól tettem, nem ő volt az. De ennyi időt nem töltöttem senkivel. Láttam sírni.  Én bőgök mindig, engem bárki láthat, nem kunszt. A skorpiók megbízhatóak. Gyűrött volt az arca. Horgászni szeretett.  Én meg utáltam hajnalban kelni, úgyhogy kiosont csendben. De most komolyan, szerintem a hülye halak is alszanak még a sötétben. Tutira.

Két véletlennel kezdődött és pár szexnek indult. Csak a vaksi hormonok kezdtek el járni. Végül 6 év lett meg közös hűtő. A rossz tulajdonságai kurvára zavartak, és földhözragadt volt. Kétszer hoztam rá a frászt azzal, hogy elájultam. Hogy megijedt szegény. Karjába vett mint a filmeken és felvitt. ÓH! Nem emlékszem, hogy lett vége. Engem elvitt egy másik ország, valami bizonytalan remény. Ilyet gyakran csinálok. Járt utat járatlanért bedobok bármikor, ha ténylegigazánvalóban akarom tudni milyen. És nem baj, ha nem válik valóra. Visszasenézek. Kíváncsibb vagyok mint félős. Megőrülnék attól, ha meg se próbálom. Az én mindent megtettem érzéssel más elbukni.

Ma szembejött a szomszéd abból az életből. Abból a másik városból feljött a kulturális élményért. Egy pesti színházban összefutok a régmúlt árnyával és nem emlékszem a nevére. Ő tudja az enyém és kedves, még mindig ott lakik. Én meg magyarázkodok, hogy nagyon sok idő telt el. Jól vagyok, megváltoztam, semmi nincs abból a lányból, alig emlékszem valamire. Nem nem beszélünk, de mindegy is. Van itt egy bazinagy szakadék. Idegen az a kedves lány, milyen vidéki, milyen béna cuccokban járt. A megtett út számít és előnyömre változtam mégis zavarba ejtő. Most néha megállít egy egy fiú az utcán, hogy de extrán nézek ki, dejó a hajam, és az élet nem para csak szex és new york, de....van de.

Már nem teszek annyit, már nem tűrök annyit. Már kijelentő mondatokban beszélek. Sehol egy felkiáltójel vagy egy kérdő. Nemet is úgy mondok mint igent, kerek-perec. Nem zavar eléggé ha rosszfej vagyok. Felnőni nem menő, a naivák boldogabbak. Pedig nagyon cuki kiscsaj voltam régen. Mint amikor előkerül a doboz a régi képekkel, tiszta por az egész és mindenkinek idétlen a frizurája. Valaki betagelt ezeken és már nem tudom letörölni.

A véletlenek kizökkentenek. Néha nem akarsz találkozni, de a véletlen már reggel 11kor sem veled van.

 

Some of them want to use you
Some of them want to get used by you

A bejegyzés trackback címe:

https://spanodcsaja.blog.hu/api/trackback/id/tr244355809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dildozer · http://www.youtube.com/watch?v=AwIY4PRIp4s 2012.04.09. 12:12:01

"Felnőni nem menő, a naivák boldogabbak."

kivéve, amikor átbasszák őket, vagy még 3x évesen is azt képzelik, hogy királylányok, és várják, hogy a fehér lovag megküzdjön értük. és annyira naívak, hogy még észre sem veszik, hogy ez nem így működik.

amúgy egyetértek. elég lehangoló, amikor az ember x év után összefut a nagy szerelmével/országos haverjával és azt látja, hogy még mindig ugyanabba a dágványba van beleragadva, amibe akkor, csak már van pár gyereke meg egy válása. és ilyenkor belehasít az emberbe a kérdés: vajon mi lehet az én dágványom?

bionda · http://spanodcsaja.blog.hu/ 2012.04.09. 16:52:48

senki sem királylány ha már kinőtte az ovit. We're not in wonderland anymore, Alice...

grnd 2012.04.10. 13:54:29

úristen, mintha én írtam volna ... még a számot is én posztoltam hozzá ... olyan pofon volt ez az írásod, mint Neked lehetett szembetalálkozni a szomszéddal ... jaj

bionda · http://spanodcsaja.blog.hu/ 2012.04.10. 15:00:39

mekkora ez a zene már!egész hétvégén billy idolt meg marilyn mansont hallgattam, nemtom mikor álltam át a sötét oldalra igazából \m/ :)

bionda · http://spanodcsaja.blog.hu/ 2012.04.17. 02:13:44

74 like-ig lattam aztan eltuntek...:-(
süti beállítások módosítása